Sobre mi

Castell d'Aro, Catalunya
Professional de la comunicació, m'agrada opinar de tot una mica. Em dedico a la comunicació estratègica empresarial i de persones. També estic formada en direcció de campanyes electorals i enguany he fet l'Esp. de xarxes socials i comunitats virtuals a la UOC. M'interessen totes les manifestacions de la comunicació, els intríngulis de les relacions personals, tot això del 2.0, i la política de la micro a la macro. Sóc fan de la novela negra sueca i de gaudir del temps lliure amb els meus fills.

diumenge, 20 de febrer del 2011

#unaplaus


L'ovació d'aquesta setmana va per a una colla de mainada de Palafrugell, que sota la denominació de PalafruHell Trastostudios, estan gravant una sèrie d'humor sobre la seva visió particular de la ciutat, que una vegada editada, es projectarà per algunes televisions locals. Els actors, guionistes, tècnics, director...són tots nois i noies en edat escolar que són grans afeccionats al cinema. A partir d'un pressupost quasi-inexistent i dosis colossals d'imaginació, esforç i treball, estan acabant de confegir un producte que, de ben segur, no deixarà indiferent a ningú. #unaplaus per vosaltres!!

1 comentari:

Unknown ha dit...

Vegeu el web de PalafruHell: http://www.palafruhell.com/