Sobre mi

Castell d'Aro, Catalunya
Professional de la comunicació, m'agrada opinar de tot una mica. Em dedico a la comunicació estratègica empresarial i de persones. També estic formada en direcció de campanyes electorals i enguany he fet l'Esp. de xarxes socials i comunitats virtuals a la UOC. M'interessen totes les manifestacions de la comunicació, els intríngulis de les relacions personals, tot això del 2.0, i la política de la micro a la macro. Sóc fan de la novela negra sueca i de gaudir del temps lliure amb els meus fills.

dilluns, 22 de febrer del 2010

Un més a la blogosfera



Coincidint en el temps amb la proximitat de la cita electoral del novembre, les eleccions al Parlament de Catalunya, és la meva voluntat aportar el meu granet de sorra en el recolzament del projecte polític d'Esquerra, tant per a aquesta ocasió com per a altres que puguin anar sorgint. Tinc passió per la política a nivell nacional però també, i molta, a nivell local, i com a projecte personal m'agradaria contribuir en la mesura de les meves possibilitats, a millorar els resultats d'Esquerra en les diferents comtesses electorals. D'aquí el títol del bloc: COMPROMÍS amb el projecte d'Esquerra, INTEGRACIÓ per ajudar a sumar esforços per incrementar els actius del partit i FUTUR com a fita de tota acció, de tota reflexió. Gràcies per aturar-vos aquí una estona i comentar el que vulgueu amb total llibertat, amb l'objectiu de tenir un debat ric i plural, però també respectuós.