Sobre mi

Castell d'Aro, Catalunya
Professional de la comunicació, m'agrada opinar de tot una mica. Em dedico a la comunicació estratègica empresarial i de persones. També estic formada en direcció de campanyes electorals i enguany he fet l'Esp. de xarxes socials i comunitats virtuals a la UOC. M'interessen totes les manifestacions de la comunicació, els intríngulis de les relacions personals, tot això del 2.0, i la política de la micro a la macro. Sóc fan de la novela negra sueca i de gaudir del temps lliure amb els meus fills.

dimarts, 13 de juliol del 2010

La maniFESTAció

Poca cosa puc afegir a tot el que ja s'ha dit a tots els mitjans pel que fa a la maniFESTAció de dissabte passat. El crit era unànime i els que no ho volen veure pateixen d'una ceguesa endèmica, d'altres a més, també tenen sordesa...pobres.
Però hi ha una conclusió que ha de ser la que ens ha de marcar el camí que hem de seguir tots plegats a partir d'ara: la via autonomista és morta, caminem cap a la independència, tinguem un estat propi.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Montse.Moltes senyeres i poques estelades no?

Montse ha dit...

ei anònim, vols dir que érem a la mateixa manifestació tu i jo??