Sobre mi

Castell d'Aro, Catalunya
Professional de la comunicació, m'agrada opinar de tot una mica. Em dedico a la comunicació estratègica empresarial i de persones. També estic formada en direcció de campanyes electorals i enguany he fet l'Esp. de xarxes socials i comunitats virtuals a la UOC. M'interessen totes les manifestacions de la comunicació, els intríngulis de les relacions personals, tot això del 2.0, i la política de la micro a la macro. Sóc fan de la novela negra sueca i de gaudir del temps lliure amb els meus fills.

diumenge, 27 de juny del 2010

Cap on volem anar?


D’aquí poc temps ens haurem d’afrontar a una etapa en la qual haurem de pensar en com preparem les eleccions municipals del 2011, quins seran els nostres objectius, què volem oferir i cap on volem anar. Per aquest motiu, crec que el moment que travessem ara, en que estem immersos en el procés de primàries que ens haurà de dur a escollir quin o quina serà el candidat o la candidata d’ERC en aquestes eleccions, és el moment idoni per iniciar aquest debat.
Més enllà de les persones que encapçalin el projecte, al final tots i totes haurem de remar en la mateixa direcció. Per això, penso que és important posar sobre la taula algunes reflexions, per tal que l’endemà de les primàries no haguem de partir de zero.
Estic convençuda que Esquerra té molt camí per córrer a Castell-Platja d’Aro, que no ens hem de conformar amb la presència d’un únic regidor, ni donar-nos per satisfets amb els resultats obtinguts fins a la data. Crec, que és ara que hem de començar a treballar per superar aquesta situació, ampliant la militància, incorporant molta més gent al nostre projecte, relacionant-nos amb molts sectors del nostre municipi, engrescant les noves generacions i impulsant vincles de coneixement i de participació amb tota la població.
Com? A primera vista pot semblar complicat, però a la pràctica no ho és...Crearem alguns grups de treball des dels quals s'elaborin propostes i projectes des d’una visió d’esquerres per a la nostra població. La situació actual fa que haguem de fer propostes compartides amb molts altres sectors del municipi, imaginatives per la més que probable manca de recursos, però que en qualsevol cas han de generar il·lusió per sortir d’aquesta crisi, també a nivell local, implicant el màxim número de persones en aquest projecte.
I sobretot no ens ha de fer por obrir les portes per acollir nova gent, per adquirir nous coneixements, noves idees, nous projectes i noves propostes, que ens ajudaran a enriquir-nos, de ben segur. Això és el que proposo per a l’endemà, un debat ampli, participatiu i enriquidor, amb el màxim de participació possible, que ens permeti arribar a les eleccions amb moltes més complicitats i sobretot amb propostes compartides.
Per això, us emplaço a començar a reflexionar sobre aquest tema, a pensar com durem a terme aquest camí i a participar en algunes trobades que farem arribat el cas.
Crec que ara tenim aquesta oportunitat i no la podem deixar perdre, ni podem ajornar l’inici d’aquest procés de reflexió malgrat que estiguem immersos en el mecanisme per decidir qui comandarà aquest camí.
I si jo m’hi presento a les primàries, és perquè estic convençuda que podem engrandir Esquerra a Castell-Platja d’Aro, que podem motivar molta més gent i que podem aportar idees, propostes i solucions a una situació d’estancament general que fa que no veiem la porta de sortida a aquest carreró on altres ens han ficat.
Estic convençuda que tothom pot aportar molt, que tothom pot expressar lliurement les seves idees i les seves propostes i que les podem posar damunt la taula. Per això us convido a participar en aquest debat, a parlar-ne, a debatre idees, fent-me arribar els vostres comentaris personalment, per correu electrònic, mitjançant el bloc, pel facebook o com us sembli millor.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Montse,

Et dono tot el meu recolzament i compte amb mi per portar idees i per parlar-ne.

Anims i endavant !!!

Quim

víctor ha dit...

Amiga Montse: S'ha de regenerar i tot pot ajudar. Jo tinc moltes ganes d'escoltar noves idees i meditarles, i les bones no es poden quedar en els calaixos! Hem d'empènyer tots! La teva candidatura és la idònea. Jo i els de casa et fem costat. No esmicolem l'esforç del vot d'esquerres. Tots a una tombarem l'estaca tibant de la mateixa corda. Salut.

Anònim ha dit...

l'altre dia en un sopar estavem comentant que feia temps que voliem algú per votar que ens dones confiança, montse no deixis que els intoxicadors habituals et facin la camalleta