Sobre mi

Castell d'Aro, Catalunya
Professional de la comunicació, m'agrada opinar de tot una mica. Em dedico a la comunicació estratègica empresarial i de persones. També estic formada en direcció de campanyes electorals i enguany he fet l'Esp. de xarxes socials i comunitats virtuals a la UOC. M'interessen totes les manifestacions de la comunicació, els intríngulis de les relacions personals, tot això del 2.0, i la política de la micro a la macro. Sóc fan de la novela negra sueca i de gaudir del temps lliure amb els meus fills.

dimarts, 1 de juny del 2010

Gent: em presento a primàries

Doncs bé, ja ha arribat el moment. Algunes persones ja ho sabíeu, i d'altres no: m'he decidit a presentar-me a les primàries d'Esquerra a Castell-Platja d'Aro, amb l'objectiu d'encapçalar la futura candidatura d'ERC a les eleccions municipals del 2011. I aquesta és una decisió meditada i presa per tres motius essencials.
En primer lloc, perquè entenc que la millor manera de comprometre's amb Esquerra és participar activament de la política municipal, fent que el nostre partit estigui present en els llocs de decisió per determinar quin model de poble volem per a nosaltres i per als que ens vindran al darrera.
En segon lloc, perquè el panorama polític local ha canviat substancialment des de les passades eleccions municipals, i cal adaptar-nos a aquesta nova realitat, fent d'Esquerra una opció de referència per governar Castell-Platja d'Aro.
I per últim, perquè estic convençuda que és bo i saludable renovar els candidats del partit, de qualsevol partit, però tenint molt en compte la feina feta fins ara pels nostres companys, la seva experiència i les seves aportacions. Per això, jo vull ser una candidata integradora, vull comptar amb tothom d'Esquerra, però també vull que siguem capaços de fer més gran Esquerra a Castell-Platja d'Aro.
Una de les coses que em motiva més és tenir al meu costat gent que m'estima i que m'empeny a donar aquest pas, família, amics, i companys i companyes de partit que creuen en la meva capacitat per liderar un nou projecte en aquest nostre municipi, i per això em fa molta il.lusió presentar-me malgrat saber que el camí no serà fàcil.
De moment, ara encetem la campanya interna, ens caldrà recollir els avals necessaris per presentar la candidatura, i si tot va bé, se celebraran les eleccions el proper 14 de juliol.

11 comentaris:

anna m. ha dit...

ei montse, ets molt valenta volent llançarte a la política amb el panorama actual. I no et deixis convencer per els que es pensen qe nomes poden anar de cap de llista els que fa mes anys que hi son, cal ser competent no antic.

Anònim ha dit...

Hola montse, esta be aixo que fas. Et conec, tens empenta i estas sobradament preparada. Cal aire nou, aire fresc. No pot ser que en Politica sempre hi hagi els mateixos i massa sovint els mateixos incompetents que fan que la gent s'allunyi de la Politica!! Subscric literalment el comentari anterior. SORT!!!

ACURRAR ha dit...

No puc votar-te perquè no sóc militant d'ERC ni de cap partit en concret. Però t'asseguro com a veïna del poble, i veient el que et fa tirar endavant aquest pas, no tindria problema per votar-te si hi fos. També et conec sobradament, ets treballadora, pencaire, amb un curriculum professional conegut com argumentes al teu perfil, entusiasta, i sobretot sense presentar doble o esbiaixada personalitat. No se si es presentara algú mes pero jo intentare posar el meu gra de sorra perquè la teva candidatura sigui la guanyadora. I més venint del que venim, i amb la sospita que es presentaran alguns que jo ja em sé. Aquells als quals els diria: treballeu com la resta de mortals que de vampirs en sobren a tot arreu.

ACURRAR

Montse Rovira ha dit...

amiga ACURRAR, gràcies pels ànims. De totes maneres, t'haig de dir que en el moment que hi ha primàries vol dir que hi ha altres candidats i/o candidates que tenen el mateix dret que jo a presentar-se. ERC és un partit el qual posa a l'abast de tots els seus militants les eines per tal que ningú, ni per raó de càrrec, ni d'antiguitat, es pugui considerar per sobre d'un altre o amb més drets. És un dels articles del codi ètic que tots i totes hem de subscriure. Per tant, les persones que ens presentem, ho fem perquè els mecanismes interns ens ho permeten. Dit això, està clar que cadascú concorrerà a les eleccions amb el seu projecte i el seu perfil personal, i al capdavall serà això el que tindrà en compte a l'hora de votar l'assemblea local. Gràcies pel teu suport!

Anònim ha dit...

conec les 3 alternatives i ets la millor

feliticats

víctor ha dit...

Que bé, Montse! Quina il·lusió!!! Segur que'n sabras molt. Crec que els teus companys també estan segurs que ets una bona opció. Elocuent, fresca, renovada, capaç, i directa. Si et presentes a les municipals tens el meu vot incondicional!! Salut companya!

Anònim ha dit...

JA ERA HORA QUE ALGÚ AMB UN DIT DE FRONT ES POSÉS AL CAPDAVANT D'UN PARTIT QUE A NIVELL MUNICIPAL MAI HA TINGUT EL RESSÒ QUE ES MEREIX. M'ATREVIRIA A DIR QUE SOM DELS POBLES AMB ELS PITJORS RESULTATS D'ESQUERRA A LES MUNICIPALS. AIXÒ HA PASSAT PERQUÈ FALTAVA GENT VÀLIDA COM TU QUE LIDERI UN BON PROJECTE, QUE ES DEIXI DE PERSONALISMES I QUE PENSI EN EL BENEFICI DEL POBLE I NO D'UN MATEIX.

FELICITATS.
UN PETÓ.

Montse Rovira ha dit...

gràcies pels ànims a tots i a totes però cal ser prudent. De moment encarem les primàries amb la resta de precandidats i l'assemblea votarà l'opció que li sembli millor, i puc ser jo, o no. Així que seguirem treballant, i el dia 14 la militància decidirà.

Anònim ha dit...

rovi, rovi, ra, ra, ra
rovi, rovi, ra, ra, ra
endavant ses atxes, ra, ra, ra
ets la millor, ra, ra, ra
no hi ha color, ra, ra, ra
seriositat, ra, ra, ra
formació, ra, ra, ra
treball, ra, ra, ra
rovi, rovira, roviraaaaaaaaaaaaa

Anònim ha dit...

em descuidava,
una pregunta,
qui són els altres precandidats
són els que em penso?
ho podem saber el 100% de cert?
o encara no estan tancades les precandidatures?

Montse Rovira ha dit...

al darrer anònim: En aquests moments hi ha obert un procés mitjançant el qual les persones que volen ser precandidates, han de recollir un percentatge d'avals de la militància per tal de poder-se presentar. Aquests avals s'han de trametre abans del 10 de juliol a la comissió electoral de la secció local, la qual els validarà i donarà per bona o no la precandidatura. El dia 11 de juliol sabrem exactament qui es presenta. Pel que fa a la meva candidatura, és segur que em puc presentar perquè ja disposo del percentatge d'avals requerit.