Sobre mi

Castell d'Aro, Catalunya
Professional de la comunicació, m'agrada opinar de tot una mica. Em dedico a la comunicació estratègica empresarial i de persones. També estic formada en direcció de campanyes electorals i enguany he fet l'Esp. de xarxes socials i comunitats virtuals a la UOC. M'interessen totes les manifestacions de la comunicació, els intríngulis de les relacions personals, tot això del 2.0, i la política de la micro a la macro. Sóc fan de la novela negra sueca i de gaudir del temps lliure amb els meus fills.

dimarts, 29 de juny del 2010

S'ha acabat el bròquil !!!!


C'est fini. It's over. Er ist zu Ende gegangen. оно закончено . Rematouse o que se daba. Ha finito. הוא \ שהיא גמרה . Ele terminou. それは終わっています. Afgelopen. Véget ért. Berakhir. Ended. Beidzās. Baigėsi. заврши. Ntemmet. Avsluttet. به پایان رسید Zakończony . Încheiat . Uliomalizika . Natapos . สิ้นสุดวันที่ . Sona erdi . đã kết thúc . ענדיקט . SE ACABÓ LO QUE SE DABA

3 comentaris:

Anònim ha dit...

queeeeeè?

montse ha dit...

doncs que fins aquí. Adéu espanya

Anònim ha dit...

no es pot dir més alt i més clar noia...

sebas