Sobre mi

Castell d'Aro, Catalunya
Professional de la comunicació, m'agrada opinar de tot una mica. Em dedico a la comunicació estratègica empresarial i de persones. També estic formada en direcció de campanyes electorals i enguany he fet l'Esp. de xarxes socials i comunitats virtuals a la UOC. M'interessen totes les manifestacions de la comunicació, els intríngulis de les relacions personals, tot això del 2.0, i la política de la micro a la macro. Sóc fan de la novela negra sueca i de gaudir del temps lliure amb els meus fills.

dimecres, 10 de març del 2010

Em dic Rovira, Montse Rovira


La setmana passada vaig assistir a Barcelona a un congrés d’àmbit estatal en noves tecnologies, en concret sobre gestió de continguts web. Més enllà del propi congrés, prou interessant per allò de que ja estem caminant cap a la web 3.0, em va passar una anècdota que val la pena compartir, i després, reflexionar-hi.Resulta que arribo al lloc del congrés, l’hotel Juan Carlos I. (Ja de per sí podeu suposar que amb aquest nom ja te toca el voraviu i més quan només d’entrar al hall et trobes amb un quadre-retrat de 2 metres d’alçada del personatge en qüestió).

Però bé, al gra. Em dirigeixo a la taula on els congressistes havíem d’acreditar-nos, una taula atesa per amables hostesses. “Sí?”, em diu una. “Buenos días”. I jo li contesto: Em dic Montse Rovira. La noia comença a mirar el llistat, amunt i avall, del dret i del revés....Finalment, i amb cara de circumstàncies, em diu “Lo siento, pero por el nombre de Amdic Montse Rovira no me sale nadie!!”. Sense paraules. Si us plau, comenteu.

2 comentaris:

handic2 ha dit...

jajaja ja saps per que an dic Handic2, a mi ja m'ha passat dos cops! Així que tu ets Handic1 jajaja!!!

Anònim ha dit...

és tan fort que costa de creure